неделя, 9 октомври 2011 г.

Seventeen: Как намирам време за мен!

 Деми написа нова статия в страницата и в ''Seventeen'', където тя говори за настоящия си живот. Вижте какво написа по-долу:

''Е, бях много заета последните няколко седмици. Това беше толкова вълнуващо! Току-що се върнах от Ню Йорк и много ми хареса там! Трябваше да пея в Good Morning America и в студиото на VH1. Аз също посетих Jimmy Fallon и пях в Hammerstein Ballroom. Един от феновете ми в шоуто в Ню Йорк всъщност беше се облякъл като небостъргач от картонена кутия. Много яко. С всеки с който се запознах беше невероятно и това беше наистина специално пътуване. Аз също пуснах новия ми албум Unbroken, докато бях в Ню Йорк. Все още не мога да повярвам, че той дебютира на #1 в iTunes!! Нямаше да постигна нищо от това, без вашата подкрепа и наистина съм благодарна на всеки един от вас. Многоооо се забавлявах да пея в Ню Йорк и Лос Анджелис. Чувствам се толкова благословена и късметлийка да правя това всеки ден, и дори когато се уморявам по пътя си спомням, че да пея музика за моите фенове всеки натоварен ден си струва! За да остана силна посред лудостта, това е наистина важно за мен да се опитвам да намеря баланс между работата и личното ми време. Обичам това, което правя толкова, че понякога е трудно да се каже, че има разлика. Но за да се уверя да намеря време за себе си, мисля за семейството ми и феновете ми, които ме подкрепят без значение каква е—това е непоколебима любов, която ми помага да остана спокойна и съсредоточена. Когато съм на път обичам да вечерям с приятелите и семейството си и се опитваме да видим някой забележителности. Когато бях в Лос Анджелис за последното ми шоу, намерих време да отида на боулинг след това, и беше толкова забавно! Това е наистина важно за мен да се запазя здрава, когато съм на пътуване. Опитвам се да си направя време за дрямка, ако трябва да ставам много рано. Също пия горещ чай с мед, когато ще имам интервюто или ще пея на сцената всеки ден. И за щастие да танцувам и да остана активна също ми помага да остана здрава и щастлива. Но да изпълнявам ми отнема много енергия, така че трябва да се уверя, че имам достатъчно време за спане. Пътуването е толкова вълнуващо, но също се чувствам добре да се прибера вкъщи! Благодаря на всеки, който слуша Unbroken точно сега. Надявам се да ви хареса, колкото на мен!
Останете силни!
С любов,
''

Няма коментари:

Публикуване на коментар