събота, 12 ноември 2011 г.

ПРОЕКТ - Нека разпространим българските фен сайтове!

 Здравейте! Дълго мислих и реших да направя нов проект на сайта ни. Понеже в повечето държави фен сайтовете на известните личности си помагат за да се разпространят в други страни и правят притурки в които има снимка и пише ''Деми Ловато България или Джъстин Бийбър България и т.н.'', та исках да пробваме така, ако не сте ме разбрали погледнете тази снимка:
Ако искате да помогнете напишете името на сайта си в чат кутията и на 01 декември аз ще избера по един сайт за всяка звезда който заслужава да завършва с ''България'', но сайтове за Деми Ловато не се приемат не си мислете, че съм надута и мисля че моя сайт е най-добър просто аз съм основателя на проекта и сайта е мой. ДАВАЙТЕ!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар