неделя, 8 януари 2012 г.

Ексклузивно интервю + нова фотосесия!

/натиснете снимката за да отидете в галерията/
На 4-ти февруари, Деми се запозна със сайта JustJared.com и се съгласи да направи кратко интервю с тях. Също така направиха и фотосесия, състояща се от 1 снимка. Натиснете на ''Прочетете още'', за да видите интервюто.
JJ: Какви качества търсите в едно приятелство?
DL: Това което търся в един добър приятел, е само да мога да му имам доверие и да е добър с мен и другите хора. Човек, който не се страхува да ми каже, че задника ми изглежда голям в рокля (смее се).
JJ: Беше невероятна на Латинските Грами, докато пя на испански език. Мислиш ли да направиш испански рекорд в бъдещето?
DL: Може би! Това би било чудесно.
JJ: Изглеждаш фантастично на корицата на Seventeen!
DL: Благодаря ти! Това е огромна чест за мен! Наистина съм благословена да бъда редактор и глас за младите хора, които се нуждаят да чуят някой, който да говори за въпроси, с които те се борят.
JJ: Имаше голям успех през 2011 г., какво искаш нещо искаш да направиш в бъдеще в музикално отношение?
DL: Музикално.. искам да пея или да имам нещо общо с наградите ''Грами'' един ден. Да бъда номинирана или да спечеля нещо, не знам, това би било сбъдната мечта за мен.
JJ: Коя песен ще пееш на People's Choice Awards следващата седмица?
DL: Ще пея следващия си сингъл ''Give Your Heart a Break.''

Няма коментари:

Публикуване на коментар