понеделник, 29 август 2011 г.

Hollywood Life: "Unbroken" е това което е днес Деми

На 20 Септември дебютира третият студио албум на Деми Ловато, наречен "Unbroken". В скорошно изнетлю на E!Online, взето по време на скорощната среща с фенове в Лос Анджелис, Деми каза, че албумът означава много за нея. Това е, което е тя днес. Вътре е описала чувствата си: "Имам хора в живота си, които ме подкрепют винаги. Бяха до мен преди, по време на лечението и сега. Те ме подкрепяха, когато сингълът ми "Skyscraper" дебютира и сега ме подкреят чакайки да чуя новият ми албум "Unbroken", който излиза на 20 Септември." - разкри Ловато ""Unbroken"  е това което съм днес." - продължи тя. "В моменат аз съм несломена, защото преминах през толкова много трудности и до ден днешен съм силна и стоя здраво на краката си. Освен това така се казва любимата ми песен от албума и за това реших да кръстя албума така."

Няма коментари:

Публикуване на коментар