петък, 16 септември 2011 г.

Seventeen: Моята тайна да стоя щастлива и здрава!

 
Деми публикува още един нов пост в страницата и в сайта на Seventeen. Вижте какво написа тя по-долу:

''Имаше много внимание на медиите за някой коментари в туитър в ноща на VMAs. Аз отговорих на негативен туит за тялото ми и казах на феновете ми, че съм здрава и щастлива. Аз съм на път да се възстановявам и това е нещото, което правя всеки ден. Чувствам се сякаш се изправям срещу себе си това е нещото, което се опитах да направя в най-добрия възможен начин. Въпреки, че е трудно да чуеш критика, аз се обграждам с здрави хора, които ми помагат да остана здрава. Но определено искам всички вие да знаете, че подкрепата, която получавам от моите фенове означава света за мен. Това ми позволява да ОСТАНА СИЛНА и да продължа пътуването си! Надявам се, че мога да вдъхновя всеки от вас да направи същото. Много съм развълнувана за предстоящите си концерти в Ню Йорк (9 / 17) и LA (9 / 23)! Йей!! Чувството е страхотно да се върна на сцената. Обичам да танцувам и репетирам всеки ден. Чувствам се много щастлива да работя с невероятни танцьори, музиканти, хореографи — какво вдъхновение са те за мен! Да пея и танцувам ме прави силна и енергична. Чувствам се, че сякаш сам наистина себе си, когато съм на сцената... ОБИЧАМ да видя всички от вас!! Тези шоута ще бъдат невероятни! Надявам се да се видим там!''

Стойте, силни!
С любов,

Няма коментари:

Публикуване на коментар