петък, 5 август 2011 г.

Нов пост на Деми за Seventeen

В новият си пост за Seventeen, Деми говори за това как да избегнем наркотиците и алкохола:
"Sober is Sexy" е новият ми девиз и не може да бъде по-верен! Всичко,от което се нуждаеш,за да се забавляваш в живота са добро отношение и добри приятели. Аз поех ангажимента да живея щастлив и здравословен начин на живот, което е най-доброто, което знам и искам да разпространя посланието, че не е нужно да пият или употребяват наркотици,за да се забавляват.
Мисля, че много хора на млада възраст започват да експериментират с наркотици и алкохол, заради невинно удоволствие, любопитството или защото техните приятели го правят. Често това "невинно удоволствие" може да доведе до сериозни проблеми, като например шофиране в пияно състояние, лош избор, а в някои случаи - пристрастяване. Пристрастяването е много сериозно заболяване, не може лесно да се откъснеш от него.Аз страдам от хранително разстройство и ще трябва да работя за възстановяването си всеки ден до края на живота ми. Това е продължаващата битка, но си струва и никога не съм се чувствала по - щастлива.
Една от моите добри приятели, Хана Бет наскоро започна своя модна линия наречена Sober is Sexy. Линията не само има положително послание, но 5% от всички доходи, отиват в една организация на злоупотребата с наркотични вещества. Хана вижда Sober is Sexy не просто като лозунг. Ако познавате някой, който има проблем, моля да го насърчите да говори и помоли за помощ преди да е станало твърде късно. Помнете: да бъдеш трезвен е секси! Повярвайте ми, ще изглеждате много по-добре трезви отколкото пияни!
Останете силни,
С любов, 

Няма коментари:

Публикуване на коментар