събота, 6 август 2011 г.

Деми за Майли и Селена

Деми Ловато постигна голям успех с новата си песен за борбата срещу хранителните разстройства и самонараняване, които са довели до няколко месеца в рехабилитационен център. След рехабилитацията Деми туитна съобщение към приятелите си. "Аз съм толкова благодарна за приятелите в живота ми днес. Всеки един от тях е толкова вдъхновяващ за мен и струва повече, отколкото можете да си представите .." Приятелството на Деми с Майли и Селена е минало през много трудности,но те винаги се подкрепят,особено в най - трудните моменти. В интервю с Ryan Seacrest, Деми каза: "Селена и аз не сме говорили в последно време. Имахме някои проблеми и ги преодоляваме. Преди да вляза на лечение получих телефонно обаждане от нея и тя плачеше по телефона. Тя каза: "Добре ли си? Аз плача нон-стоп. Сигурна ли си, че си добре?" Тогава започнах да тъжа страшно много и казах "Да, аз съм добре."
След това Деми говори за Майли: "Тя ми изпрати един коледен подарък,което означава много за мен, защото не съм имала Коледа в клиниката ... имам невероятни приятели".

Няма коментари:

Публикуване на коментар