неделя, 7 август 2011 г.

Деми дава още признания за проблемите си миналото лято пред Elle

  Деми Ловато направи много смели стъпки и вместо това мълчание, тя разказа всичко пред целият свят, за да помогне на други момичета като нея. Разказа за тормоза, самонараняването и хранителното разтройство. "Бях напълно извън контрол миналото лято" - казва Ловато. "Никога не съм разбирала причините, по които хората ме тормозиха. Просто бях нова и всички ми се подиграваха, защото съм дебела. На тази възраст си помислих нормалното: "Нямам приятели, защото съм дебела"" - продължи тя. "Не съм готова да покажа белезите си от самонараняването, което аз си причиних. Закривам ги със някакви гривни или нещо от този сорт. Ударх човек, който не исках. Една от танцьорките миналото лято - Алекс Уелч я ударих с юмрук, защото почувствах, че тя ме предаде. В този момент се чувствах, че това е границата и, че е последната кампа, която мога д погълна. За това потърсих веднага лечение"- споделя още Деми.
Припомнете си прекрасните снимки от фотосесията за списанието от ТУК.

Няма коментари:

Публикуване на коментар