събота, 30 юли 2011 г.

Дeми:Защо не се родих нормална?

С новия си сингъл “Skyscraper,” бившата звезда на Дисни, Деми Ловато,се изкачва все по - нагоре в класациите на iTunes. Тя е сигурна,че получава много голямо внимание от пресата в последните седмици. Деми си поговори с Ryan Seacrest за борбата и с анорексията, булимията и рязането - и за новите и възгледи към живота.
"Аз се боря с депресията още от 7 годишна", казва тя, признавайки, че дори и на тази млада възраст тя е знаела,че това е ненормално за дете.

Тя вярва, че ако биполярното разстройство е било диагностицирано по-рано, тя е можела да избегне някои от проблемите, които са я принудили да влезе в клиника миналата година. 
Сега обаче тя може да следи болеста си. "Това е ежедневно пътуване и това определено ще бъде нещо,с което ще трябва да се боря в останалата част от живота си."

Въпреки, че Деми се опитва да запази положителна перспектива, тя все още има лоши дни. "Понякога се питам "Защо не се родих нормална?" И това е гадно, но е така със славата. Това ще бъде дневна битка и аз няма да мога да бъда перфектна."

  "Днес аз съм наистина щастлива и съм много развълнувана за живота си", казва Ловато. "Не знам какво може да се случи утре, но знам, че ако нещо се случи, аз ще продължавам да опитвам."

Няма коментари:

Публикуване на коментар