вторник, 26 юли 2011 г.

Деми говори за Skyscraper и новият си албум

 Интервюитащ: Вие получихте доста похвали за новият си сингъл "Skyscraper" Какво мислите за това?
Деми: Мисля, че е просто невероятно. Наистина получих позитивни коментари от много известни личности като Кети Пери и Кели Кларксън. Наистина страшно се радвам, че те уважават музиката ми. Толкова съм благодарна. Толкова е вълнуващо, когато виждаш, че другите туитват за тебе хубави неща.
Интервюитащ: Смятата ли, че сътрудничество със всеки от тези звезди, които уважават музиката ви би се получило?
Деми: Честно казано бих искала да си сътруднича с тези хора. Все още не съм имала тази възможност, но може би за в бъдеще..
Интервюитащ: С кого си партнираш докато работиш по новият си албум?
Деми: Занимавам се с продуценти и автори на песни. Работила съм с Тод Гад и с двойката Дан. Заедно направихме наистина няколко вдъхновяващи работи. Работих й със Райън Тедар от OneRepublic, онзи ден. Също така съм работила с Тим и Антонина от Rock Mafia. Така че съм работила с едни невероятни хора и съм страшно развълнувана за новите ми срещи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар