вторник, 19 юли 2011 г.

Seventeen: Деми говори за кибер пронстранството

 
Вчера Деми публикува нова публикация в сайта на ''Seventeen'' за онлайн турмоза и разкрива защо това е толкова важно за нея. Вижте:
''Исках да споделя с вас една тема, която е невероятно близо до сърцето ми: борбата с тормоза. Бях обект на тормоз, когато бях по-малка, това беше толкова трудно, че аз напуснах училище, защото ефектите от всичко това още са с мен до този ден. Тормозът може да бъде в много форми, но една от най-често срещаните днес е кибер тормоза. Това е огромен проблем, въпреки факта, че всеки е наясно с това и това става все по-зле, вместо да става по-добре. Една история, която наистина стои в мен е трагичната смърт на Phoebe Prince, която може толкова лесно да бъде избегната. Кога хората ще разберат, че тези обиди са толкова сериозни, колкото и физическото насилие? Колко много скъпоценни животи ще се отнемат, за да се сложи край на болките, причинени от злоупотреба с кибер пространството? Мисля, че някой хора използват тормоза за да се направят на ''готини'' пред другите. Седнали зад компютъра и се правят на анонимни, но всеки човек трябва да осъзнае, че тези думи с които си пише онлайн, могат да наранят хората. Не е добре някой да тормози някой някога. Надявам се да насърча всички, които правят така да сложат край на тази ужасна епидемия. Ако сте обект на тормоз или познавате някой, който е, моля посетете Teens Against Bullying за повече информация. Заедно можем да го направим различно— заедно ние можем може да спасим животи. Стойте Силни!
С любов,

Няма коментари:

Публикуване на коментар